Opleiding 'Digitale nieuwsbrief: last of lust?'

Communicatie
08dec

De digitale nieuwsbrief. Of weekberichten. Of infomailing. Of hoe je het ook noemt. Voor collega’s, of net voor potentiële klanten, ouders, leerlingen, cliënten, patiënten, vrijwilligers. All-in-one of specifiek. Eén keer per week of 2 per jaar. Mailchimp en CRM-driven of handmatig ingevoerde Excellekes.

To the point, of een longlist aan info. Cruciaal in communicatie of ‘we doen het omdat we het altijd al gedaan hebben’.

Kortom, een lust of een last voor de communicatiemedewerker?

We brengen de Communicatie Community, de ComCom, terug samen en buigen ons over do’s en dont’s van digitale nieuwsbrieven. Kristof van Ilikemedia weet er alles, maar echt alles over. Hij schreef er zelfs een boek over. (Hoe zot is dat eigenlijk, een papieren boek over digitale nieuwsbrieven?).

 

We gaan, zoals het onderwerp en de tijd het vraagt, voor een virtueel traject. In november volgde een eerste deel met een webinar met theorie en vragen & antwoorden. Op 8 december komen we opnieuw samen en bekijken we één voor één jullie vernieuwde nieuwsbrief. Digitaal, in groepen van 4 personen, met Kristof als inhoudelijk expert, en peer-feedback van je collega’s. 

Het resultaat van dit traject: een betere nieuwsbrief. Ideaal, zo net voor het nieuwe jaar!

 

Gratis, maar niet gratuit: we verwachten je actieve deelname tijdens de verschillende stappen.

De opleiding is toegankelijk voor zowel communicatieprofessionals als medewerkers die slechts sporadisch communicatietaken op zich nemen.

 

Inschrijven? Het is helaas niet meer mogelijk om je in te schrijven. Wil je meer info? Ken of ben je een communicatiemedewerker die nog geen deel uitmaakt van de ComCom? Geef ons een seintje 

Ik help je graag

Sarah Vandeweghe
Sarah Vandeweghe